sobota, 25 maja 2013

Kropla słońca

Dzisiaj bardzo szybki post... Za oknem deszcz - pada już od kilku dni, mamy jedno oberwanie chmury za drugim. Po południu czasem wychodzi słońce, ale tak naprawdę nie ma co liczyć na ładną pogodę... Na poprawę nastroju kilka inspiracji, gdzie w aranżacji wnętrza użyto żółtych akcentów - ale nie żółtych ścian czy zabudowy kuchennej, a jedynie drobiazgów, łatwych do wymiany na inne. Najbardziej zobowiązujący jest tu żółty fotel, najmniej - misa cytrusów :) (i tu warto pamiętać o tym, że w monochromatycznym wnętrzu istotne są nawet takie elementy jak leżące na wierzchu owoce czy różnokolorowe grzbiety książek).

 

 Mam nadzieję, że chociaż za Waszymi oknami świeci słońce :)

5 komentarzy:

  1. Żółty jest fajnym dodatkiem. Świetnie przełamuje wnętrze. Jednak trzeba uważać, bo w tym przypadku zwrot 'co za dużo, to niezdrowo' ma jak najbardziej słuszność :)

    Pozdrawiam słonecznie :)
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie nie zdecydowałam się na pokazanie dużych powierzchni w tym kolorze. Jak dla mnie wystrój wnętrza, gdzie dominującym kolorem jest żółty, pasuje co najwyżej do baru z lemoniadą ;)

      Usuń
  2. Mi się właśnie takie żółte akcenty w mieszkaniu bardzo podobają. Ozywiają przestrzeń.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego bukiet świeżych kwiatów, i od razu czuć wiosnę, prawda ? :)

      Usuń
  3. Ten wpis to skarbnica inspiracji. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń